21 mar 2017

Hummus z rzeżuchą

Hummus jest wspaniały i to nie podlega dyskusji.. ale hummus z rzeżuchą i cebulą? Nie chciałam uwierzyć, że to może dobrze smakować. Jednak po spróbowaniu nie mogłam uwierzyć w to jak bardzo takie połączenie przypadło mi do gustu! Idealnie gładka konsystencja i wyrazisty smak. Ze świeżą bułeczką i masłem roślinnym lub oliwą z oliwek smakuje na prawdę wybornie 😉 Myślę, że taka kompozycja idealnie sprawdzi się w roli pasty na wielkanocnym stole 😉

Potrzebujesz:
✓hummus (350 g ugotowanej ciecierzycy, 4 łyżki pasty tahini, 1/4 szklanki oliwy z oliwek, 1/2 szklanki zimnej wody, 2 ząbki czosnku, sok z 1/2 cytryny, 1 łyżeczka płatków drożdżowych nieaktywne,sól do smaku)
✓1 mała cebula
✓garść rzeżuchy

Przygotowanie:
  1. Przygotuj hummus: wszystkie składniki umieść w kielichu blendera i zmiksuj na idealnie gładką masę.
  2. Cebulę posiekaj w drobną kostkę i dodaj do hummusu. Dodaj również rzeżuchę (posiekaną lub w całości). 
  3. Wszystko dokładnie wymieszaj i podawaj z ulubionym pieczywem i dodatkami (u mnie były to zielone oliwki z migdałami, pędy słonecznika i oliwa z oliwek).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz